همه چیز در مورد پزشکی

همه چیز در مورد پزشکی

۱۲۴ مطلب در شهریور ۱۳۹۷ ثبت شده است

مناسب ترین تغذیه ها برای دفع فلزهای سنگین

امروزه دنیا پر از سم شده، ما هر روزه آنها را جذب میکنیم، تنفس میکنیم و مواد شیمیایی و فلزهای سنگین را بداخل بدن وارد میکنیم. باکتری ها و قارچ های مضرر در حین متابولیسم سم ترشح میکنند.
بنایراین دو بار در سال سم زدایی کردن به پاکسازی بدن و از بین بردن مواد سمی کمک میکند، اما ۳۶۳ روز دیگر سال چطور، وقتی که ما سم ها را انباشته میکنیم ؟
چه میشد اگر غذایی که هر روز مصرف میکردیم نه تنها حاوی مواد مغذی بود بلکه حاوی موادی بود که سم ها را احاطه میکرد و باعث پاکسازی بافت های بدن میشد؟
چه میشد اگر رژیم غذایی ما حاوی مواد دفع کننده سموم بود ؟

ادامه مطلب...
۳۱ شهریور ۹۷ ، ۱۷:۳۱
mehdi

بهترین آجیل ها برای سلامتی بهمراه توضیحات آنان

آجیل یک منبع خوب از چربی ‌های سالم، فیبر و دیگر مواد مغذی مفید است. هر نوع آجیل مزایای غذایی مختلفی را ارائه می‌ دهد.

آجیل همچنین جزو بهترین منابع پروتئین‌ های گیاهی است. براساس یک مطالعه در سال ۲۰۱۷، یک رژیم غذایی غنی از آجیل‌ می تواند به جلوگیری از عوامل خطر مانند التهاب، برای برخی بیماری ‌های مزمن کمک کند.

ادامه مطلب...
۳۱ شهریور ۹۷ ، ۱۰:۳۱
mehdi

درمان فتق نشانه های آن

فتق زمانی اتفاق می افتد که یک عضو با فشار به داخل دهانه‌ای در عضله یا بافتی که آن را در محل خود نگه می‌دارد، وارد می‌شود. به عنوان مثال، روده‌ها ممکن است از یک ناحیه ضعیف از دیواره شکم عبور کنند.
بیشترین شیوع فتق‌ها، در شکم است، اما آن‌ها می‌توانند در بالای ران، ناف و ناحیه کشاله ران نیز ظاهر شوند. اکثر فتق‌ها به سرعت موجب مرگ نمی شوند، اما به خودی خود از بین نمی‌روند. گاهی اوقات فتق‌ها می‌توانند برای پیشگیری از عوارض خطرناک بالقوه، به جراحی نیاز داشته باشند.

ادامه مطلب...
۳۱ شهریور ۹۷ ، ۰۸:۳۱
mehdi

بهترین برنامه تمرین مناسب اندام در مدت هفت روز

برنامه تمرینی هفت روزه Seven-Day-Workout-Plan

اگر به دنبال گرفتن نتیجه بیشتر از ورزش هستید باید بیشتر از باشگاه ورزش کنید. در این مورد ” زمان” مهم نیست؛ بلکه تمرینات سخت و هوشمندانه مهم است. بنابراین باید تمریناتی انجام دهید که گروه های متعدد عضلانی را تحت تاثیر قرار دهد، ضربان قلب را تغییر دهید (مانند دوچرخه سواری)، تمرینات پرشی با شدت بالا انجام دهید و بر روی جنبه های مختلف تناسب اندام کار کنید.

ادامه مطلب...
۳۱ شهریور ۹۷ ، ۰۷:۳۱
mehdi

حفظ روده سالم بهمراه دستگاه گوارش

دو هزار سال پیش بقراط گفته است که همه بیماری ها از روده آغاز می‌شود. این سخن تا حدودی درست است.

روده ما در برگیرنده میکروب‌های ریز متعددی است که غذاهای مصرفی را پردازش می‌کنند و ویتامین‌ها را در دسترس ما قرار می‌دهند. این میکروب‌های ریز، بدن را در برابر میکروب‌های بد محافظت می‌کنند. وجود چنین میکروب‌هایی برای سلامتی ما مهم هستند.

ادامه مطلب...
۳۱ شهریور ۹۷ ، ۰۴:۳۱
mehdi

جلوگیری از واریس با روش های این مقاله

رگ های واریسی بسیار خجالت آور و زشت هستند. بسیاری از افراد سعی در خلاص شدن از آنها دارند. این رگ ها ، رگ های بزرگ شده و بهم پیچیده و تاب خورده زیر پوست میباشند و برای افرادی که مبتلا به واریس هستند پوشیدن لباسهای کوتاه غیر ممکن است .
این رگ ها معمولا در پاها و قوزک پاها دیده میشوند و در بعضی افراد مشکلات آن بیشتر از مسئله زیبایی آن است.

ادامه مطلب...
۳۱ شهریور ۹۷ ، ۰۲:۳۱
mehdi

بوی بد دهان و راه درمان خانگی آن بصورت طبیعی

بوی بد دهان از آن دسته مشکلاتی است که ممکن است زندگی شما را تحت تاثیر خود قرار دهد و بدون آنکه متوجه شوید شما را دچار مشکلاتی کند.

زمانی که غذاهای بودار مانند پیاز و سیر مصرف می‌کنید ممکن است برای چند روز بوی خوبی از دهانتان خارج نشود. البته برخی از افراد همیشه دهانشان بوی بدی می‌دهد. خودتان هم ممکن است این بوی بد را حس بکنید اما اوضاع زمانی بدتر می‌شود که افراد به هنگام صحبت کردن با شما کنار بروند و دوست نداشته باشند کنار شما بنشینند.

ادامه مطلب...
۳۱ شهریور ۹۷ ، ۰۰:۳۱
mehdi

خواص بلوط فندقی چیست ؟

از خواص بلوط فندقی می توان به توانایی آن در حفاظت از قلب، افزایش انرژی، تقویت گوارش، تنظیم سطح قند خون،تقویت استحکام استخوان ها،کمک به ترمیم و رشد،تسکین التهاب، برطرف کردن اسهال و حفاظت از پوست اشاره کرد.

ادامه مطلب...
۲۸ شهریور ۹۷ ، ۱۷:۳۱
mehdi

تشخیص زودهنگام بیماری، زندگی شما را نجات می‌دهد

ACIBADEM

خطر ابتلا به بیماری‌ها را با برنامه‌های چکاپ سلامت آجی بادم به حداقل برسانید.

وقتی وضعیت جسمی‌تان در سلامت کامل قرار دارد ممکن است احساس نیاز به مراجعه به پزشک و انجام آزمایشات پزشکی نداشته باشید اما لازم است بدانید که عوامل بسیاری وجود دارد که سلامت شما را تهدید می‌کند. عواملی که ناشی از عادات روزانه شماست یا عواملی که در آن سابقه خانوادگی دارید مانند بیماری دیابت، بیماری قلبی، سرطان و … می‌توانند خطراتی باشند که سلامت شما را تحت تاثیر قرار می‌دهند. انجام چکاپ‌های منظم پزشکی نقش بسیار مهمی در تشخیص زود هنگام بیماری‌ها دارد. با انجام چند چکاپ پزشکی، مشکلات احتمالی در وضعیت سلامت شما مشخص می‌شود که می‌تواند در انجام اقدامات پیشگیرانه به شما کمک کند. پس ارزش آن را دارد که برای حفظ سلامت خود، چند ساعت را صرف انجام چکاپ‌های منظم پزشکی کنید.

ادامه مطلب...
۲۸ شهریور ۹۷ ، ۰۲:۳۱
mehdi

خواص و فایده های ویتامین بی

درباره ویتامین ای vitamin-e-sup

ادامه مطلب...
۲۷ شهریور ۹۷ ، ۲۳:۳۱
mehdi