همه چیز در مورد پزشکی

همه چیز در مورد پزشکی

۱۶۸ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

طوطی و پرندگان بیماری مربوط به آن ها

به عنوان صاحبان پرنده، مهم است که از بیماری های طوطی و اختلالاتی که می توانند پرندگان خانگی ما را تحت تاثیر قرار دهند، آگاه باشیم. تشخیص زود هنگام بیماری، کلید موفقیت درمان در پرندگان خانگی بخصوص طوطی است و در بسیاری از موارد برای بقای آن ها حیاتی می باشد. در این مقاله از بخش حیوانات خانگی دکتر زخم، در مورد برخی از شایع ترین بیماری هایی که بر روی پرنده های خانگی تأثیر می گذارند و علائم آنها، صحبت خواهیم کرد. اگر متوجه هر یک از این علائم بیماری ها یا سایر رفتارهای نا متداول شدید در پرنده خود شدید، باید به یک دامپزشک معتبر مراجعه کنید.

ادامه مطلب...
۳۰ مهر ۹۷ ، ۲۳:۳۱
mehdi

فواید سیاه دانه برای سلامتی کاربرد سیاه دانه

خواص سیاه دانه nigella-sativa

ادامه مطلب...
۳۰ مهر ۹۷ ، ۲۲:۳۱
mehdi

توضیحات روغن کرچک فواید آن کاربرد آن

روغن کرچک روغنی گیاهی است که از یک فرآیند فشرده سازی و استخراج گیاه کرچک بدست می آید. این دانه ها غنی از تری گلیسیرید هستند که این امر آنها را بسیار ارزشمند می کند، اما آنها حاوی مقدار کمی سم به نام ریسین نیز هستند که به طور بالقوه در مقدار غلیظ شده یا بیش از حد، مرگبار است. با این حال، در اغلب موارد، فواید آن از این خطر بیشتر هستند.

ادامه مطلب...
۳۰ مهر ۹۷ ، ۱۰:۳۱
mehdi

به دلخواه خود دقیق هر مقداری که نیاز دارید وزن کم کنید با این غذا ها

ادامه مطلب...
۳۰ مهر ۹۷ ، ۰۴:۳۱
mehdi

زیره خوری در عرض بیست روز شکم شما رو آب میکند

ادامه مطلب...
۳۰ مهر ۹۷ ، ۰۳:۳۱
mehdi

درد در ناحیه سینه راه حل درمان آن و جلوگیری آن

درد قفسه سینه,علت درد قفسه سینه,درمان درد قفسه سینه

ادامه مطلب...
۲۹ مهر ۹۷ ، ۲۱:۳۱
mehdi

رژیم کاهش چربی کرب سایکلینگ موارد بسیار مهم آن

اگر مقالات بسیاری در مورد رژیم های غذایی کاهش وزن و چربی خوانده اید ، شاید نام روشی به نام کرب سایکلینگ را شنیده یا دیده باشید . در واقع کرب سایکلینگ یک برنامه است که روزهای پر کربوهیدرات را با روزهای کم کربوهیدرات ترکیب کرده و به شما در کاهش وزن تان کمک می کند . جالب است بدانید رژیم کرب سایکلینگ پیامدهای منفی زیان بار و دردناکی ندارد . برخی از این عوارض جانبی منفی عبارتند از : کاهش عملکرد ورزش ، افزایش گرسنگی و اشتها ، کاهش میزان متابولیسم و کاهش تمرکز در کار یا مدرسه .

ادامه مطلب...
۲۹ مهر ۹۷ ، ۲۰:۳۱
mehdi

چربی سوزی با این رژیم ها

بهترین رژیم غذایی از نظر مردم در سال 2016 چیست ؟چه نوع رژیمی بهترین نتیجه را به مردم داده است ؟پیشنهادات متصصین تغذیه در این باره چیست ؟نظریات علمی مختلف در مورد هر یک از این رژیم ها را در ادامه مطلب مورد بررسی قرار خواهیم داد اگر به دنبال کاهش وزن هستید پیشنهاد می کنیم از این رژیم های غذایی پیروی کنید .

ادامه مطلب...
۲۹ مهر ۹۷ ، ۱۹:۳۱
mehdi

تقویت حافظه با استفاده از این رژیم طلایی

ادامه مطلب...
۲۹ مهر ۹۷ ، ۱۸:۳۱
mehdi

کاربر آنتی اکسیدان در بدن فواید آن در کدام غذا ها می باشد

لیست 10 غذای غنی از آنتی اکسیدان ها

آنتی اکسیدان ها راحت تر از آن چیزی که تصور می کنید، به رژیم غذایی شما اضافه می شوند. در زیر لیست 10 غذای غنی از آنتی اکسیدان بر اساس تحقیق از منابع بسیاری آورده شده است :

ادامه مطلب...
۲۹ مهر ۹۷ ، ۱۷:۳۱
mehdi