آزمایشات برای درمان کرونا,اخبار پزشکی,خبرهای پزشکی,بهداشت
دو

آزمایش بالینی هیدروکسی کلروکین و آزیترومایسین برای درمان کرونا امتحان شد.

سازمان بهداشت و درمان کشور آمریکا آزمایش بالینی نمایندگی شرکت لوهمن روشه هیدروکسی کلروکین و آزیترومایسین را برای درمان کووید ۱۹ شروع می کند.

به گزارش فارس به نقل از شینهوا، سازمان بهداشت و درمان آمریکا آزمایش بالینی هیدروکسی کلروکین و آزیترومایسین را برای درمان کووید ۱۹ آغاز می کند.

یک کارآزمایی بالینی در ایالات متحده شروع شده است تا ارزیابی کند که آیا داروی ضد مالاریا (Malaria) هیدروکسی کلروکین همراه با آزیترومایسین اسپری نیواشا میتواند از بستری شدن در بیمارستان و مرگ مبتلایان به ویروس کرونا (corona) جلوگیری کند یا خیر.

هیدروکسی کلروکین توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) به منظور پیش‌گیری و درمان مالاریا و همینطور برای درمان بیماری های روماتیسم و لوپوس تائید شده و آزیترومایسین که آنتی بیوتیک است مورد تائید این سازمان قرار گرفته است.

آزمایشات برای درمان کرونا,اخبار پزشکی,خبرهای پزشکی,بهداشت

سازمان پانسمان کل اکتیو غذا و داروی آمریکا حدود سه هفته پیش اطلاعیه ای صادر و نسبت به عوارض جانبی دو داروی کلروکین و هیدروکسی کلروکین همچون بروز مشکل در ضربان قلب اشخاص هشدار داد و حالا قرار است مجدداً آزمایش های گسترده اعصاب تری به منظور رسیدن به جواب قطعی برای مصرف هیدروکسی کلروکین وآزیترومایسین صورت بگیرد.

اولین داوطلب این آزمایش روز پنج شنبه در سن دیگو، کالیفرنیا ثبت نام کرده است؛ اکنون هیچ درمان خاصی مورد تائید اف دی ای برای معالجه مبتلا به ویروس کرونا وجود ندارد.

بسیاری از کارآزمایی های بالینی برای ارزیابی ایمنی و اثربخشی هیدروکسی کلروکین برای درمان بزرگسالان بستری در اثر کرونا برنامه پانسمان نقره برای سوختگی ریزی شده یا در حال انجام هستند.

سازمان بهداشت انگستان در توضیح آزمایش این دو دارو اظهار کرد: هدف اصلی از این مطالعه تعیین این مسئله است که آیا هیدروکسی کلروکین و آزیترومایسین میتوانند از بستری شدن در بیمارستان و مرگ ناشی از COVID- 19 جلوگیری کنند یا خیر. علاوه‌براین، پژوهشگران ایمنی و تحمل درمان آزمایشگاهی را برای اشخاص مبتلا به عفونت SARS- CoV- 2 ارزیابی می کنند.



منبع