2 تمرین عالی برای رهایی از چربی‌های شکم + عکس
اگر به دنبال تقویت عضلات شکم و آب کردن چربی‌های این

ناحیه هستید نیاز به یک توپ ورزشی و تشک دارید البته باید به طور مرتب این حرکت ورزشی را روزی ۲ تا ۲۰ مرتبه تکرار کنید تا به نتیجه مطلوب برسید. به گزارش سرویس ترجمه سلامانه؛ برای این منظور بیماری پوستی روی تشک طوری که کمرتان کاملا صاف روی زمین است، دراز بکشید و دست‌هایتان را در کنار پهلو قرار دهید.

به گزارش به نقل از سلامانه حالا در همان وضعیتی هستید که توپ ورزشی را بین دوپای خود نگه دارید و بدون خم کردن زانوها تا حد ممکن از زمین پانسمان نقره هارتمن بلند کنید و پاها را تا حالت ۹۰ درجه با زانوی صاف بالا بیاورید.
برای 30 ثانیه در این حالت بمانید. حالا پاهایتان را به آهستگی پایین بیاورید.

یک حرکت ورزشی موثر برای آب کردن شکم

2- پانسمان hartmann این حرکت ورزشی هم جدای از اینکه باعث تقویت عضلات پایین تنه می‌شود به آب شدن چربی‌های موضعی در ناحیه شکم و پشت ران کمک می‌کند. این تمرین را حداقل ۳ نوبت در روز و هر نوبت هم ۵ مرتبه باید تکرار کنید.

سرپا ژل دبرید بایستید. دست‌ها را در در حالی که آرنج‌ها کاملا صاف هستند، جلوی خود و موازی با زمین نگه دارید. پاهایتان را به اندازه طول کف یک پای خود از هم باز کنید درحالی که زانوهای‌تان باید کاملا صاف باشند.

حالا حالت نیمه‌نشسته به خود بگیرید و زانوها قیمت پانسمان نوین را خم کنید طوری که زاویه ۹۰ درجه‌ای بین ران و ساق پا ایجاد شود.

۳۰ ثانیه در این حالت بمانید.



منبع