پرونده دانشجوی قلابی دندانپزشکی,اخبار دانشگاه,خبرهای دانشگاه,دانشگاه
معاون

آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از اعلام جرم دانشگاه نسبت به دانشجوی قلابی دندانپزشکی محصولات زخم بستر و معرفی سه کارمند دانشکده دندانپزشکی به هیات رسیدگی به تخلفات خبر داد.

دکتر سیدامرمحسن ضیایی در گفتگو با مهر درباره آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده دانشجوی قلابی دندانپزشکی از سوی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: دانشگاه نسبت به این فرد که خود را دانشجوی دانشگاه اعلام کرده بود به دلیل دروغگویی و نشر اکاذیب اعلام جرم کرده است و سه نفر از دانشکده نحوه پانسمان هارتمن دندانپزشکی نیز به دلیل اهمال و بی مبالاتی در این فرآیند به هیات رسیدگی به تخلفات دانشگاه معرفی شده اند.

وی افزود: این سه نفر به نحوی در فرآیند فعالیت های این دانشجوی قلابی اهمال کرده اند. به عنوان نمونه این افراد وظیفه دارند که محیط دانشکده را کنترل کنند. اینکه فردی در کلاسی به صورت مستمع آزاد بنشیند به خودی خود جرم نیست اما اینکه با نشستن هارتمن در سر کلاس بگوید من دانشجوی این دانشگاه هستیم بدون اینکه از جایی پذیرفته شده باشد، دروغگویی است.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: نمونه دیگری از اهمال این سه کارمند دانشکده دندانپزشکی این بوده که این فرد هر بار عنوان می کرده است که اسم اش در سیستم نیست و نام اش را در لیست حضور و غیاب کلاس اضافه می کرده است و بعد هم نام آن بدون کنترل در سیستم اضافه می پانسمان اکتی کوت شده است.

وی افزود: یک ربات تلگرامی برای دیدن نمرات دانشجویان وجود داشته و به دلیل اهمال این افراد در دانشکده، به این فرد دروغ پرداز دسترسی داده شده است.

ضیایی اضافه کرد: در مورد کمد نیز که این فرد ادعا کرده است که در دانشکده کمد داشته است، کمد برای دانشجوی دیگری بوده و از آنجا رفته و بدون اینکه به آن توجه شود در اختیار خرید پانسمان این فرد قرار گرفته است که این موضوع هم به دلیل بی مبالاتی این کارمندان در دانشکده بوده است.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی علیه این خانم به دلیل دروغگویی و نشر اکاذیب اعلام جرم کرده است و چون از نام و برند دانشگاه سوء استفاده کرده است فرآیند در مراجع قضایی پیگیری می شود.



منبع