آلودگی هوا,اخبار پزشکی,خبرهای پزشکی,تازه های پزشکی
نتیجه

انواع زخم یک بررسی جدید که در آمریکا صورت گرفته، نشان میدهد بین آلودگی هوا و کاهش سلامت روان بچه ها روابط جدّی موجود است.

به گزارش مهر به نقل از ساینس دیلی، تحقیق زخم ساق پا یادشده نشان میدهد حتی قرار گرفتن کوتاه مدت بچه ها در هوای آلوده سبب تشدید اختلال های روانی و کاهش سلامت روان آنان به فاصله یک تا دو روز بعد شده است.

بر همین اساس کودکانی که در محله های محروم تر اکتی کوت زندگی میکنند ، بیش از دیگر بچه ها در معرض آلودگی هوا قرار می گیرند و بیش تر ممکن است به مشکلاتی مثل استرس دچار شوند.

این نخستین تحقیق علمی است که نشان میدهد بین قرارگرفتن لایتسیموس روزانه در معرض آلودگی هوا و هم افزایش علامت های اختلال های روحی و روانی رابطه مستقیم و فزاینده موجود است.

به گفته دکتر کول بروکامپ یکی از همکاران این طرح اگر چه باید برای تائید یافته عفونت جای بخیه سزارین های تحقیق ذکر شده بررسی های بیشتری صورت بگیرد، ولی طراحی استراتژی های مانع برای جلوگیری از قرار گرفتن کودکان در معرض آلودگی هوا الزامی است.

گفتنی است که این بررسی با استفاده از اطلاعات مربوط به ۶۸۰۰ بچه انجام شده که در مجموع ۱۳۱۷۶ دفعه به دلیل سختی های مربوط به بهداشت و روان به مراکز پزشکی مراجعه نموده اند.



منبع